Feliz Noiteboa!

Cóntame Laura, ¿qué vas facer en Navidad?

Eu irei á casa da miña avoa e comeremos langostinos o día de Noiteboa. No Aninovo comeremos as uvas.


¿E ti, Araceli?

Eu vou chamar ao meu curmán e aos meus tíos para que veñan á Cea de Nadal. Vanme axudar a montar o Belén. O día de Reis as miñas curmáns e mais eu imos pedir polas casas do pobo o aguinaldo. Temos moito éxito, cantámoslles panxoliñas.
Nós, despois das uvas, botamos bombas porque o meu avó era o sacristán e agora é a miña avoa.

¿E que nos contas ti,Abraham?

Eu cantarei na miña casa panxoliñas. Porei a árbore de Nadal cos meus pais. Comeremos boi de mar e pasteis.

E para rematar esta panxoliña de Miley Cyrus "Rockin-around-the-christmas-tree" que lles encanta a todo o grupo.



Feliz Noiteboa!!!

0 Response to "Feliz Noiteboa!"

Publicar un comentario